..:: SeLaMaT ::..

Posted: October 12, 2013 in Uncategorized

Assalamualaikum wth..

First hope korang semua sihat walafiah hendaknya…GataL plak rasenya nak UpdatE blog Meow2 Nie…Hurm, bersesuaian dengan Tajuk Post saya kali ni iaitu SELAMAT, saya mengambil kesempatan ni Mengucapkan Selamat Pengantin Baru buat sahabat saya di Kg Soeharto Faezah Tamjis dia atas majlis yang berlangsung Hari ni..TaPi Maaf Tak dapat datang disebabkan ada kematian seorang jiran di rumah saya pagi ni sebelum saya nak bertolak ke Hulu Selangor..Sory sangat Faezah Tamjis tak dapat attend yer..

Kedua saya nak ucap Selamat tInggal buat Jiran saya Azizi seorang remaja yang baru berusia 19 Tahun telah meninggal dunia pagi tadi dilanggar orang..Beliau mengalami pendarahan kepala yang teruk dan terpaksa menggunakan alat bantuan penafasan selama beberapa jam sehinggal Dr. mengesahkan ketiadaan beliau..Saya Doakan semoga Al-Marhum ditempatkan di kalangan orang-orang yang Soleh… “Innalillahi wainna ilaihi Raji3un”

 

Kita hanya mampu merancang tetapi Allah adalah sebaik-baik penentu…,

Dari Allah kita datang..,Kepada Allah JugaLah kita kembali…

Nafir, Taman Sg. Sireh

 

 

Leave a comment