…::BaStELA::…

Posted: March 6, 2009 in Uncategorized
dscf80112…………………………Tada…..Inilah hasilnya!!
.
Assalamualikum semua..harap baik-baik hendaknya, seperti yang dijanjikan aku akan postkan cara-cara membuat bastela yang aku baca dalam buku masakan Morocco. Nilah salah satu menu yang aku akan listkan kat restourant aku nanti hahahha..Jangan lupa datang erk sume!!!
.
Pastu mekasih aku ucapkan kepada rahmat ngan faizi sbb bg pinjam camera, tajuddin sbb  betulkan oven dak pompuan mohammedia ni n last skali kepada ikram jurufoto diakhir pembuatan bastela aku ni..ouh dan juge kepada pemakan² yang tidak kurang tomboloknya…Mekasih!!!
.
Papehal jom layan gambar-gambar pembikinan Bastela aku…
.
dscf7965
………….kerja-kerja pembaikpulihan sedang dijalankan
.
dscf8003……………………..Budak cacat yang nak jugak….??
.
dscf8006……………………………………..Bastela
.
dscf8007
………………………………….Bastela lagi
.
dscf8012…………Mulut-mulut manusia yang dipenuhi dengan Bastela
.
dscf8013…………………………..Oh…menyelerakan!!!
.
Bait Meow4ever,
Zounqoh Sous…
.
P/S : Sila ke Page Menu Hari Ini untuk mengetahui cara-cara pembikinan bastela!
.
Comments
  1. syahidd says:

    mantap gilerr!!!
    wooaahhh!!! teruja..teruja..
    bang, bila nak bukak nih? ni yang semangat ni..
    kuikuikuikui…

  2. Iskandar says:

    salam..
    kali pertama ku lihat bastela..begini ghupe die.haha..ape pon..terliur gak lah tgk..kui3

    • meow4ever says:

      hohoho..xpe2! nanti kiter buat kat kenitra,sebenanrnyer..die kuning2 sikit jer..tapi ni setting oven die silap hahahha

  3. Al-Fannani says:

    Taknak cakap ape ape ( menaip muka pusing ke kanan.. 3 blog dah di black list.

  4. […] …::BaStELA::… March 2009 6 comments 4 […]

Leave a Reply

