..::WarrrGh::..

Posted: March 10, 2010 in Uncategorized
Salam semua..moga sehat sejahtera hendaknyer!
.
Erm,minggu ni bz skek sbb kena jaga peperiksaan dan kena tanda kertas jawpan untuk 8 kelas..matilah! penat2….tapi takper,demi mencari pengalaman dalam bidang pendidikan yang aku rasa mencabar ni,aku harus tempuhinya dengan hati yang redha dan bersabar..moga ada ganjaran disebaliknya insyaAllah.
.
.
First skali nak citer pasal kesah sedih yang melanda aku n kawan seangkatan (Cikgu) dengan aku kat STAJ,nak tau kesahnyer?hehhehe…kalo korang nak tau,kami tak diterima untuk menduduki Ujian MTEST untuk KPLI SR yang kami isi bulan lepas..adalah 2 orang cikgu jer yang dapat iaitu kak intan n ustat Faiz@PODO kita…MABROUK untuk kedua mereka..mungkin kami tiada rezeki kami untuk memenuhi kerusi-kerusi Ujian MTEST tu nanti..kami redha dengan ketentuanMU..
.
.
Ok,tukar cerita lain..citer happy plak!uhuh..nak tau aper citer nyer??ngeee~ citernyer berbunyi yang mana,kucing aku dah beranak…anak cute2 sangat! geraaaaaaaaam~hukhuk adalah 4 ekor,saper yang nak bolehlah calling2 aku k…hehehhe.
.
.
ok citer happy yang lainyer…aku berjaya membiakkan Pokok pudina atau pun na’na’  kat taman umah aku ni,ha tgklah gambar tue..segar bukan?hhuhuh.kalo nak tau,aku suke gak bercucuk tanam ni,tapi biler aku tanam jer mesti mati pokoknyer..tapi kali ni aku bejayalah….huhuhu!hepi bangat dong..
.
Citer lain??erm…lain kalilah lah erk..myb cukup sampi sini.kalo ader kesah2 yang best aku sharelah kat sini k..ok Daaaa~
.
Cikgu Nafir
Malaysia.
Comments
  1. En Harith says:

    wah..nafir..ko xde stpry lak psl cite ko apply nk msuk ujian MTEST tu..bila podo nk ujian tu..?

  2. Khadijah says:

    Oh, di SMK rupanya. Ingtkan di sekolah JAIS. Tahniah!

    Sy pun apply juga KPLI SR tu, mmg tak dpt. Tak pe, cikgu Nafir cubalah pula DPLI. Ada rezeki boleh dpt.

  3. iskandar says:

    salam ustaz nafer..mabrouk utk ustaz Faiz @ Podo kite sebab dapat KPLI SR..sebenarnya saya dapat gak.tapi dok tau nak g tak..buku pon satu hapah saya tak baca..huhu…tgk lah esok.kalau teragak nak g saya g,tapi kalau tak de rasa nak g saya tak g.huhu.Bittaufiq utk ustaz Podo..

  4. […] The busiest day of the year was March 10th with 48 views. The most popular post that day was ..::WarrrGh::… […]

Leave a comment