..::GaMbAr MaJlIs PeRtUnAnGaN::..

Posted: June 30, 2009 in Uncategorized
Assalamualikum wth, Alhamdulillah seperti yang dijanjikan kepada kalian semua aku akan sisipkan gambar majlis pertunangan Ust Nor Adli Syahri dan Ustzh Nur Hafizah. Dan ianya mendapat kebenaran dari bakal pengantin kita..hehhehe!
.
So…Layanlah!!!!
.
IMG_2209………………..Hadiah dari pihak Lelaki..cantik bukan???
.
IMG_2217……………………..Hadiah dari pihak perempuan…
.
IMG_2214………Sesi bertukar hadiah oleh kedua-dua Ibu pengantin…
.
IMG_2186…….Antara Juadah yang di sediakan oleh pihak perempuan
.
IMG_2219…………Jemputlah makcik makan… lauk orang selangor!!!
.
IMG_2189……………….Suasana di rumah pihak perempuan~
.
Erm,itu jerlah kot…walau tak banyak mana gambar ni,hanya sekadar untuk kita mendapatkan zoup @ zouk untuk kita membina masjid dengan kadar segera…hukhuk!
Terima kasih kepada deli dan pasangannya kerana memberi kebenaran untuk saya letakkan gambar rombongan meminang anda di blog peribadi saya..Allah Jazikoum Bikhier!
.
P/s: Maaf gambar sarung cincin tiada didalam rekod saya kerana majlis ini di adakan ketikan bakal pengantin berada di Morocco! Honeymoon~ hohohoho Lambat lagilah! SengaaaL~
.
Meow4ever,
Rue Sous Mohammedia.
Advertisements
Comments
  1. anak cek milah says:

    salam,
    abg nafir…
    po bino2 mosojid nih? oghang betunang kobar eh bino sojid,apo lah :p ….ni menggalakkan kapel ajo kek maghrib nih..(maklumla xdo duit nak kawin ni,kapel pon jadilah..hahah)

    soklan tuk abe deli (jgn hok terteke kek sini)…cincin bolah ghotan ko,cincin permata bulan? hahahah..

    p/s: papohal pon,mogo2 ditompek an ketonangan di hati pongantin. xgugup bilo akek nikah nnti. 😉

    • meow4ever says:

      wassalam…
      yerlah orang nak kahwikan mesti kita kata nak bina masjid….
      xperlah memang dah ramai pun yang berkapel kat morocco ni nak buek caner?

      Haahha….cincin batu serai jer! orang kata ala kadar jer…

      Amine..insyaAllah!

  2. iskandar says:

    salam ustaz nafir..ustaz deli dah berlangsung..Bila pulak ustaz nafir nak berlangsung??dgrnya dah ada calon??klau tak de jom ramai2 kita wat solat hajat..heh

    • meow4ever says:

      Wassalam…
      yer ust kekanda??saya??ostat nafir xder calonlah….
      dan belom terpikir lagi untuk (berlangsung),kalo pikir boleh jadi gila dan tidak siuman….seperti over memikirkan tentang ketuhanan!
      boleh jadi giler ma…

  3. anak cek milah says:

    sebuk yo ustaz kekanda nih,…dio tuh bilo nak berlangsung eh? kui3!
    bukan dah ade calon ke?(ops,terlebih sudah..)

    p/s: anak cek milah pon dah nak berlangsung nih…ahaks!

  4. […] ..::GaMbAr MaJlIs PeRtUnAnGaN::.. June 2009 5 comments Possibly related posts: (automatically generated)Book SummariesCalum’s Concise Blog Summary #1Reboot […]

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s